Thursday 16 October 2014

روش های مدیریت زمان برای مادران شاغل

مادران شاغل,مدیریت زمان برای مادران شاغل


برای تمام خانم های شاغل آن هم از نوع همسر و مادر اولویت بندی و کمبود زمان چالش بزرگی است و مدیریت وظایف خانه و بیرون مهم ترین دغدغه آنهاست؛ مادرانی که حدود 40 ساعت خود را در هفته کار کرده و برای اینکه همزمان مادر، همسر و کارمند نمونه ای باشند، تلاش زیادی می کنند؛ تلاش هایی که رسیدگی به امور خانه، وقت گذاشتن برای فرزندان، خرید، رفت وآمد با اقوام، بودن در کنار همسر، دیدار دوستان و... گوشه ای از این انتظارات است و نتیجه ای جز خستگی ندارد.



از بین رفتن این همه دغدغه و انتظار شاید کار غیرممکنی برای شما خانم های شاغل باشد اما با این 10 نکته کلیدی و مدیریت زمان می توانید تمام وظایف خود را با فراغ بال و لذت بیشتری انجام دهید.




منبع : مجله اینترنتی ایرانیان پارس20
ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید

روش های مدیریت زمان برای مادران شاغل



No comments:

Post a Comment